FANDOM

Nike reklame

Nike

1) Der reklameres for Nike Air Jordan sko. En helt ny model hvor man kan designe sin egen sko. Jeg vil sige at reklamen går til folk fra 14-15 til 25. Netop fordi at skoen er meget moderne, hvor man kan skrive sit eget navn o.s.v og det er unge ret vilde med.

3) Der er et billede af en fed sko, med flotte farver, der er sådan lidt maling der drypper af skoen, fordi at de vil vise at man selv kan " Male " designe skoen. Der er ikke så meget tekst, der står bare at man kan gøre det på Nike.com og så er der en grå bagrund.

4) Som sagt står der ikke så meget andet end Create your own at Nike.com Og det synes jeg er helt fint, for personligt læser jeg ikke de reklamer med meget tekst, derfor synes jeg at det virker helt vildt godt.

7) Det der påvirker køberne mest er det at man kan lave sin egen sko og nærmest designe hver eneste detalje med farvar, tal og bukstaver. Jeg har lagt mest vægt på at fortælle at man selv kan designe skoen, for det er nok det der fanger køberen og nu også fordi at skoen har en virkelig flot form.

8) Altså reklamen virker rigtig godt for mig, fordi at jeg har selv tænkt mig at få et par af dem. Så en lækker reklame er det helt sikkert.