FANDOM

Max-factor-vivid-impact-lipcolor

Trin 1: Der reklameres for nogle nye læbestifter fra Max factor. De nye Vivid Impact læbeskifter er røde, lyserøde, mørke lilla, og en brun rød. De henvender sig til damer eller tranvisitter der går med læbestift, som vil være med på den nye mode. Afsender er Max factor som viser sit produkt frem, og Modtager er damer og tranvisitter som går med læbestift.

Trin 3: Reklamen er meget troværdig, folk der går med læbeskift kender til den effekt læberne får ved at bruge læbestift, og effekten på reklame pigens læber ser ikke specielt falsk ud. Man ser en halv ung dame have en af læbestifterne på og det gør den også en del troværdig, hun er ca i 30'erne og op efter, og det er også i den alder nogle bruger læbeskift. Lyset går fra venstre til højre, der er skygge på hendes kind for at fremhæve hendes hoved. Max Factors produkt er i rampelyset, og modellen har ikke andet make-up på end den læbeskift. Reklamen er ikke rodet, men mere enkel, og det gør den god.

Trin 4: Der er ikke noget tekst på billedet, der står kun produktets navn "Vivid Impact Lipcolor".

Trin 7: Reklamen har nogle gode virkemidler. Det at produktet er i fokus og at billedet ikke er for rodet gør at folk ligger mere mærke til det er læbestifter det handler om. Der er ikke tekst på billedet om læbestifterne, og det passer fint til denne reklame og den måde den er stillet op på. hvis man skal analyser denne reklamer vil det være oplagt at ligge vægt på billedet, opbygning - altså med skygge, farver, og hvor produktet er i forhold til de folk i reklamen.

Trin 8: Reklamen er ikke sjov, den er troværdig og lækker, overbivisende, og god. meget enkel og i øjnvækkende. den påvirker ikke mig da jeg ikke går med læbestifter men nok dem der gør da det er en reklame der falder en i øjnene.

Af: Nathalie